Няма друг билборд, който да е привличал толкова погледи към себе си. Жените са се изпълвали със завист, а коленете на мъжете омеквали. Създадена преди 25 години, тази идея се е превърнала в символ на успешна външна реклама.
Ева Херцегова и силата на красотата
На 9-ти май 1994 г. в Америка се извършва маркетингова революция. Събитието предизвиква продажби, надминаващи всички очаквания. Гениалната концепция е на рекламна агенция TBWA. Върху огромен билборд на площад Таймс в Ню Йорк се появява красиво момиче по бельо с надпис: „Здравейте, момчета!“. Ева Херцегова е лицето, което представя Wonderbra – модел сутиен на Сара Лий.
Веднага след поставянето на всички билбордове продажбите на тази марка скачат главоломно. Купува се по един брой Wonderbra на всеки 15 секунди, а магазините не могат да смогнат да заредят рафтовете си. Шофьорите не откъсват очи от съблазнителната гледка на чешкия ангел. Не е изненадващо защо се предизвикват огромен брой катастрофи по пътищата.
Създава се толкова голямо търсене, че не може да бъде задоволено само от една компания. Цяла Америка отбелязва ръст от 43 % в рамките на година за продажбата на сутиени. Всяка домакиня иска да притежава частица от сексапила на Ева. Марката се издига до статут на „културен модел“. Съветът на модните дизайнери на Америка (CFDA) определя Wonderbra като „ явление без аналог в индустрията“.
Сара Лий и нейната рекламна агенция превръщат Ева в световноизвестен модел, а Wonderbra във феномен. И това става само благодарение на подходящата и успешна външна реклама.