29
- януари
2019
7 супер съвета от бащата на рекламата

Светът на рекламата се променя всеки ден. Измислят се нови стратегии, използват се модерни технологични решения, за да се постигне максимален успех. Но има идеи и съвети, които ще останат вечни.

Дейвид Огилви е един от най-успешните бизнесмени в съвременния свят. Наричат го още „бащата на рекламата“. През 1948г. Огилви основава своята фирма „Ogilvy & Mather“ в Ню Йорк. Тя се превръща в компания за милиони долари и днес се разпростира в 83 страни с 132 офиса.

Пътят му не е лек. Семейството му обеднява внезапно, но това не му пречи да печели стипендия за колеж. Учи известно време, но решава да си тръгне без диплома. Сменя различни професии – готвач, търговец на печки. Неговият нюх към търговията се проявява още тогава. Съставя наръчник за продавачите на печки, който се определя като един от най-добрите, писани някога.

Дейвид отива в Америка и работи за американския статистик Джордж Галъп. Анкетата на Галъп се превръща в синоним за проучване на общественото мнение. Безценната информацията за предпочитанията на потребителите и техните желания му помага да постигне своя бъдещ успех. Създава своя рекламна агенция, която е една от водещите агенции и до днес. Чували ли сте за „Dove“, „Shell“ или „Rolls-Royce“? Те са малка част от неговите клиенти.

Какви са съветите от „бащата на рекламата“?

реклама съвети
Клиентът може да е Вашата жена.

1. „Клиентът не е глупак, той може да бъде Вашата жена. Не я подценявайте и не я шокирайте.“

Днес 73% от клиентите проучват продуктите, които искат да закупят в Интернет преди да преминат към поръчката. Ако продавате нискокачествени стоки, това ще се разбере рано или късно.

2. „Продуктите са като хората. Те притежават уникалност и могат да превърнат бизнеса в успешен или да го провалят.“

С какво се разграничава марката Кока-Кола от останалите газирани напитки? Тя е популярна. Потребителите са запознати с този продукт благодарение на огромната рекламна кампания. Кока-кола не пести ресурси. Харчи 2,9 милиарда долара годишно за изграждане на добрия имидж на своята марка. Не се колебайте да покажете продукта си на света!

3. „Нужна Ви е страхотна идея. Ако в рекламата Ви липсва страхотната идея, то тя ще премине като кораб в нощта.“

Дейвид Огилви казва, че 99 % от рекламите не успяват. „Бащата на рекламата“ ни съветва да не се спираме на първото решение, а да се стремим към уникалност. Бъдете мъдри в избора си на рекламна агенция!

4. „Рекламодателите, които пренебрегват изследванията, са също толкова опасни, колкото и генералите, пренебрегващи вражеските сигнали.“

Добрата подготовка води до добри резултати. Проучете внимателно пазара на Вашите продукти и разберете защо конкуренцията успява.

бащата на рекламата - Дейвид Огилви
Бъдете неповторими!

5. „Ако рекламата не се продава, тогава не е достатъчно креативна.“

Не губете време! Бъдете директни и поднесете веднага важната за Вас информация. Хората са затрупани от реклами и лесно мога да Ви пропуснат.

6. „Най-добрите идеи са на шега. Мислете по забавен начин. „
Погледнете от друга гледна точка, за да разширите възможностите си.

7. „Многото работа не е убила никой. Хората умират от скука, психологически конфликти и болести. Те не умират от работа.“

Работете за своя успех, за да получите добри резултати. Ние ще Ви помогнем, за да превърнете Вашите мечти в реалност!

Категория: