Рекламна агенция „Ваком“ създава външна реклама, която да достигне веднага до бъдещите Ви клиенти. Този тип реклама се свързва главно с билбордовете, но това е само част от цялостнaта картина. Към външната реклама се отнасят още рекламните табели, надписите и брандирането.
Нашата рекламна агенция отдава под наем:
- Билборд тип „Пиза“
- Билборд тип „Скролер“
- Реклама на спирки и рекламни съоръжения „Сити лайт“
- Мегаборд
- Калкани
Създаваме разнообразни табели и надписи:
- Стандартни и поръчкови рекламни табели
- Светещи рекламни табели
- Обемни букви и лога
- Обемни 3д букви и елементи
Специалисти сме в:
Сама по себе си външната реклама представлява увеличени многоцветни изображения. Много от рекламните площи са стандартизирани, което позволява да работите с точни размери, независимо от това къде се намират. В други случаи те могат да бъдат с почти всякакъв размер и форма, но въпреки това ние Ви гарантираме, че крайният резултат от съвместната ни работа ще бъде повече от впечатляващ.
Широкоформатният печат е в основата на всяка външна реклама. С негова помощ се изготвят материалите за поставяне върху рекламните съоръжения. Печатането може да бъде върху хартия или винил. Готовият винилов плакат е фиксиран от четирите страни на рекламната структура, след което е опънат. За разлика от хартията, винилът е практически водоустойчив и се инсталира лесно и бързо.
Поради факта, че външната реклама в повечето случаи се възприема на значително разстояние и в движение, тя обикновено е кратко и изразително послание. При създаването на дизайна се очертават основните елементи на брандирането (търговска марка, бранд блок, фирмени цветове).
Кои са изискванията за добра външна реклама?
1. Висока честота.
Колко пъти потребителят е срещнал рекламното послание за определено време.
2. Привличане на вниманието.
Използването на нестандартен дизайн, ярки цветове и различна идея ще Ви отличат от останалите.
3. Кратко и ясно послание.
Бъдете конкретни, за да получите конкретни резултати.
4. Да се чете лесно в движение.
Тук важи правилото, че по-малко текст се запомня повече.
Външната реклама може и да се използва за подсилване и допълване на реклами, поставени в други медии като по този начин се припомня марката, продукта или името на компанията.
Предимствата на външната реклама са много. Лесно се достига до широка аудитория, отличава се с голяма гъвкавост, сравнително ниска цена и слаба конкуренция. Не пропускайте тази възможност да се откроите като ни потърсите на посочените контакти.